Regulamin z dnia 03.08.2020 r.
Sklep internetowy ClickBed.PL działający pod adresem https://clickbed.pl (dalej: Sklep Internetowy ClickBed) jest platformą prowadzoną przez:
Abar Eksport-Import Bogdan Kamiński
ul. Podgórna, nr 11a, 05-074 Nowy Konik
NIP: PL 532 001 68 44, Regon: 010486360
Tel.: 600 408 508, 604 141 641
E-mail: info@clickbed.pl
Produkty sklepu
- Wszystkie produkty znajdujące się na stronach Sklepu Internetowego ClickBed są nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Inernetowym ClickBed są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Wszystkie produkty Sklepu Internetowego ClickBed sprowadzone są zgodnie z zamówieniem klienta, okres oczekiwania na produkt jest każdorazowo umieszczony na stronie produktu.
Warunki złożenia zamówienia
- Klientem Sklepu Internetowego ClickBed może być wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna.
- Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://clickbed.pl. Klient po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na ww. stronie internetowej, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, przez wybór znajdującego się na stronie produktowej polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” , a następnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i płatności, oraz potwierdzenie zamówienia.
- W Koszyku Klient wskazuje:
(a) zamawiane produkty;
(b) adres na jaki przedmiot zamówienia ma być dostarczony oraz dane niezbędne do wystawienia faktury;
(c) sposób dostawy;
(d) sposób płatności;
(e) akceptuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę ABAR Eksport-Import Bogdan Kamiński. - Procedura składania zamówienia obejmuje polecenia „DODAJ DO KOSZYKA”, „KONTYNUUJ ZAKUPY” „REALIZUJ ZAMÓWIENIE”,” FINALIZACJA ZAMÓWIENIA (CHECKOUT)”, „WYBIERAM TĘ PRZESYŁKĘ”, „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Klient składa zamówienie przez wybór polecenia „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez klienta Sklepowi Internetowemu ClickBed oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Sklep Internetowy ClickBed przesyła na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenie rejestracji zamówienia wraz z proformą i regulaminem sklepu. Potwierdzenie rejestracji zamówienia jest oświadczeniem Sklepu Internetowego ClickBed o przyjęciu oferty.
- Przedmiot zamówienia może być dostarczony do klienta lub odebrany osobiście, w zależności od jego wyboru:
(a) na adres wskazany przez klienta w zamówieniu;
(b) odbiór osobisty w punkcie: ul. Podgórna, nr 11a, 05-074 Nowy Konik - Ceny przesyłek kurierskich uzależnione są od rodzaju zamawianego towaru, informacja o koszcie przesyłki znajduje się w koszyku zmówienia, po dodaniu produktów.
- Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od rodzaju produktu i podawany jest każdorazowo dla każdego produktu.
- W przypadku braku zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Sklepu Internetowego ClickBed nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep Internetowy ClickBed poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na wskazany przez klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez klienta.
- W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sklep Internetowy ClickBed może zaproponować klientowi:
(a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez klienta, Sklep Internetowy ClickBed będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia);
(b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez klienta, zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Sklep Internetowy ClickBed będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
(c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez klienta, wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek). - W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia klienta z innych przyczyn, Sklep Internetowy ClickBed ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 (czternastu) dni. Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry – Sklep Internetowy ClickBed zwróci klientowi zapłaconą kwotę w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia i formy płatności.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na koncie, otrzymania płatności kartą kredytową/płatniczą lub przelewem za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl bądź podpisania przez klienta umowy kredytowej z jedną z firm ratalnych.
- Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sklep Internetowy ClickBed jest wpłata przez klienta zadatku w wysokości minimum 30% wartości złożonego zamówienia.
- Dopłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe, kartą kredytową/płatniczą lub przelewem za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl lub za pobraniem kurierskim – w zależności od wybranej przez klienta formy płatności.
- Wszelkich wpłat bankowych należy dokonywać na podany numer konta bankowego Sklepu.
Santander Bank nr konta: 82 1090 1753 0000 0001 0827 6613
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument sprzedaży dostarczany jest wraz z przesyłką, lub wysłany zostanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany jako adres wysyłki towaru lub inny, wskazany przez klienta na potrzeby korespondencji.
Ceny produktów
- Sklep Internetowy ClickBed zamieszcza informacje o produktach na stronie ClickBed.pl i sprzedaje ww. produkty za pośrednictwem Internetu.
- Ceny na stronie Sklepu Internetowego ClickBed zamieszczone przy produkcie:
(a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
(b) nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki;
(c) nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych w przypadku wysyłki towaru poza granicę Polski. - Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego ClickBed w chwili składania zamówienia przez klienta.
- Informacja o cenie przesyłki podana będzie w koszyku, uzależniona ona jest od ilości towaru oraz wybranej opcji dostawy czy odbioru osobistego.
- Za odbiór osobisty nie są pobierane żadne opłaty.
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy przedmiotu.
- Sklep Internetowy ClickBed zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
Modyfikacja zamówienia
- Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Sklep Internetowy ClickBed wysyłki z przedmiotem zamówienia do klienta. Zmiany mogą dotyczyć wyłącznie rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania rezygnacji klienta przez sklep.
- Zmian można dokonywać poprzez mail sklepu: info@clickbed.pl lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Sklepu Internetowego ClickBed.
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, jeśli reklamacja dotyczy elementów meblowych.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 10 (dziesięciu) lat od daty doręczenia my przedmiotu zamówienia, jeśli reklamacja dotyczy mechanizmu mebla lub wkładu do materaca model Amber Dream Sembella – zakupionego poprzez Sklep Internetowy ClickBed.
- Klient ma prawo do rękojmi w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia przedmiotu zamówienia.
- Sklep Internetowy ClickBed w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Warunkiem koniecznym jest zgłoszenie reklamacji na piśmie.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta – Sklep Internetowy ClickBed może naprawić, wymienić, obniżyć cenę bądź zwrócić równowartość zakupionego towaru lub wymienić klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy.
Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
- Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane:
(a) kontaktując się z Działem Obsługi Klienta;
(b) przesyłając informację drogą elektroniczną. - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym ClickBed w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania zrealizowanego zamówienia każdy zamówiony w Sklepie Internetowym ClickBed produkt, za wyjątkiem produktów wykonanych na specjalnie zamówienie, zgodnie z zamówieniem klienta.
- Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, jeżeli w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona zwrotu towaru. Jednakże, w wypadku towaru składanego na indywidualne zamówienie, w/w. uprawnienie nie przysługuje.
- Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części:
(a) w Salonie Abar – podczas odbioru przesyłki lub w ciągu 14 (czternastu) dni od odbioru zamówienia,
(b) po odebraniu przesyłki dostarczonej kurierem. Wówczas zwracane produkty składające się na zamówienie należy odesłać na adres: ul. Podgórna, nr 11a, 05-074 Nowy Konik.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta, ponosi on koszty odesłania towaru.
- Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.
- Sklep Internetowy ClickBed nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
- Sklep Internetowy ClickBed dokona zwrotu należności w ciągu 7 dni kalendarzowych w przypadku zwrotu towaru zgodnie z ust.2.
Dane osobowe
- Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednak konieczne do dokonania rejestracji oraz realizowania zamówień klienta w Sklepie Internetowym ClickBed.
- Dane osobowe podane przez klienta będą przetwarzane w celu umożliwienia klientowi korzystania ze sklepu, w tym realizacji złożonego zamówienia. Dane klienta będą również przetwarzane w celach marketingowych, w tym w celu przesyłania informacji dotyczących nowych produktów, usług oraz promocji oferowanych przez Sklep Internetowy ClickBed.
- Administratorem danych osobowych klienta jest Abar Eksport-Import Bogdan Kamiński ul. Podgórna, nr 11a, 05-074 Nowy Konik.
- Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez klienta.
- Klienci Sklepu Internetowego ClickBed mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.
Postanowienia końcowe
- Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego ClickBed nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze Sklepu Internetowego ClickBed zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc.) lub innych przyczyn od niego niezależnych.
- Sklep Internetowy ClickBed nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez klienta.
- Różnice pomiędzy wizualizacją produktu dostępnego w Sklepie Internetowym ClickBed wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego ClickBed używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 maja 2018.
- Sklep Internetowy ClickBed zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez sklep, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie ClickBed.pl zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.