Rozpoczęcie realizacji zamówienia i formy płatności

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na koncie, otrzymania płatności kartą kredytową/płatniczą bądź podpisania przez klienta umowy kredytowej z jedną z firm ratalnych.
  2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sklep Internetowy ClickBed jest wpłata przez klienta zadatku w wysokości minimum 30% wartości złożonego zamówienia.
  3. Dopłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe, kartą kredytową/płatniczą lub za pobraniem kurierskim – w zależności od wybranej przez klienta formy płatności.
  4. Wszelkich wpłat bankowych należy dokonywać na podany numer konta bankowego Sklepu Internetowego ClickBed.

Santander Bank nr konta : 82 1090 1753 0000 0001 0827 6613

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument sprzedaży dostarczany jest wraz z przesyłką lub wysłany zostanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany jako adres wysyłki towaru, lub inny wskazany przez klienta na potrzeby korespondencji.

Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy.

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane: (a) kontaktując się z Działem Obsługi Klienta; (b) przesyłając informację drogą elektroniczną.
  2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym ClickBed w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania zrealizowanego zamówienia każdy zamówiony w Sklepie Internetowym ClickBed produkt, za wyjątkiem produktów wykonanych na specjalnie zamówienie, zgodnie z zamówieniem klienta.
  3. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, jeżeli w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia, złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona zwrotu towaru. Jednakże, w wypadku towaru składanego na indywidualne zamówienie, w/w. uprawnienie nie przysługuje.
  4. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części: (a) w Salonie Abar – podczas odbioru przesyłki lub w ciągu 14 (czternastu) dni od odbioru zamówienia, (b) po odebraniu przesyłki dostarczonej kurierem. Wówczas zwracane produkty składające się na zamówienie należy odesłać na adres: Warszawa 05-077, ul.Trakt Brzeski 72 .
  5. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta, ponosi on koszty odesłania towaru.
  6. Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.
  7. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
  8. Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych w przypadku zwrotu towaru zgodnie z ust.2.